سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای داشتن وب سایت برای رستوران در شیراز

مزایای داشتن وب سایت برای رستوران در شیراز

اگر کسب‌وکارهای بیشتری مزایای داشتن یک وب‌سایت رستوران در شیراز برای رستوران را درک می‌کردند، در مورد انتخاب طرح‌هایی که شامل ویژگی‌های سودآوری مانند سفارش آنلاین، منوها، بررسی‌ها و رسانه‌های اجتماعی هستند، فکر نمی‌کردند.

به اندازه کافی عجیب، تنها نیمی از مشاغل کوچک دارای وب سایت هستند. بسیاری از مشاغلی که وب سایت ندارند سعی می کنند محصولات و خدمات خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک تبلیغ کنند. با این حال، یک صفحه رسانه اجتماعی از آنچه می توانید از یک وب سایت اختصاصی دریافت کنید، کم است.صاحبان رستوران ها باید مزیت رقابتی وب سایت های رستوران ها را درک کنند و بدانند که چگونه می توانند بدون هیچ دانش فنی سایت بسازند.

 

چرا مردم از وب سایت رستوران ها بازدید می کنند؟

قبل از شروع به فکر کردن در مورد چگونگی ساخت یک وب سایت رستوران در شیراز، باید در نظر بگیرید که چرا مشتریان شما به آنها نیاز دارند.

چرا یک نفر به وب سایت شما می آید؟

مشتریان به دلایل مختلفی از وب سایت ها بازدید می کنند. بسیاری از مردم می خواهند بدانند:

ساعت کاری شما

موقعیت تو

چه غذاهایی سرو می کنید

اگر رویداد خاصی در تقویم خود دارید

چه نوع محیطی ارائه می دهید

آیا رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین را می پذیرید

آیا آنها می توانند سفارشات آنلاین برای تحویل غذا انجام دهند.

با این حال، وب‌سایت‌های رستوران‌های محلی همه در مورد دادن اطلاعات به مردم نیستند. یک وب سایت همچنین به شما کمک می کند تا گسترش کسب و کار خود را بهبود بخشید و پایگاه مشتری بزرگتری ایجاد کنید.

بیایید به برخی از مزایایی که رستوران شما هنگام ایجاد یک وب سایت غذا به دست می آورد، نگاه کنیم.

 

سایت رستوران

 

آیا یک رستوران به وب سایت نیاز دارد؟

آره! شما نمی توانید اهمیت وب سایت رستوران در شیراز را دست کم بگیرید. در اینجا دلایلی وجود دارد که شما به یک وب سایت اختصاصی برای رستوران خود نیاز دارید.

موتورهای جستجو عاشق وب سایت های محلی هستند

موتورهای جستجو به صفحات اجتماعی توجه زیادی نمی کنند. با این حال، گوگل و سایر موتورهای جستجو به وب سایت های خوش ساختی که اطلاعات قابل اعتمادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند بسیار اهمیت می دهند.

 

این برای کسب و کار رستوران شما چه معنایی دارد؟

فرض کنید شما صاحب یک رستوران تاکو در سنت لوئیس هستید. شما در اینستاگرام و فیس بوک حساب دارید، اما وب سایت خود را ندارید. با این حال، بسیاری از رقبای شما، وب سایت هایی دارند که منوها، محصولات ویژه تاکو، مکان و ساعات کاری خود را تبلیغ می کنند.

هنگامی که شخصی «tacos in St. Louis» را جستجو می‌کند، Google ابتدا به آن شخص پیوندهایی به وب‌سایت‌های رستوران می‌دهد. ممکن است شامل پیوندی به صفحه فیس بوک شما باشد، اما کاربران برای یافتن پیوند باید صفحه را بسیار پایین پیمایش کنند.

از آنجایی که رقبای شما رتبه های بالاتری کسب می کنند، مشتریان بیشتری را جذب می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که حدود 92 درصد از کاربران موتورهای جستجو فقط به صفحه اول نتایج نگاه می کنند. اگر به صفحه اول نرسید، مشتریان بالقوه هرگز نمی دانند که کسب و کار شما حتی وجود دارد.

وقتی می‌پرسید «یک وب‌سایت در شیراز برای یک رستوران چقدر مهم است؟»، بدانید که می‌پرسید آیا مردم هرگز از کسب‌وکار رستوران شما مطلع خواهند شد.

 

طراحی سایت رستوران

 

 چگونه یک وب سایت سفارش غذا در وب سایت سازهای مختلف بسازیم

وب سایت ها اطلاعات حیاتی را به مشتریان می دهند

وب سایت شما باید حاوی اطلاعات مهمی باشد که کاربران می خواهند بدانند. در حالت ایده آل، وب سایت رستوران در شیراز شما UX باید به افراد کمک کند تا یاد بگیرند:

رستوران شما کجاست (به آنها آدرس، نقشه و مسیرها بدهید!)

مواردی که در منوی فعلی خود دارید و قیمت‌هایتان

چگونه از طریق تلفن، ایمیل و رسانه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنیم

چه نوع نوشیدنی هایی سرو می کنید

فرقی نمی‌کند تبلیغات ویژه یا تبلیغاتی داشته باشید

اگر بیش از یک مکان دارید، ممکن است بخواهید برای هر یک سایت جداگانه ایجاد کنید. حداقل، شما می خواهید برای هر مکان صفحات فرود جداگانه بسازید. انجام این کار به مشتریان کمک می کند تا ببینند چه چیزی به آنها نزدیک است.

وب سایت شما یک زمینه مشترک برای همه تبلیغات شما فراهم می کند

وب سایت شما نیاز به حضور فعال در رسانه های اجتماعی دارد. هر چند حساب‌های توییتر، اینستاگرام، فیس‌بوک و سایر حساب‌های شما در فضاهای مختلفی وجود دارند. فردی که شما را در فیس بوک دنبال می کند ممکن است هرگز پست های اینستاگرام شما را نبیند.

با این حال، داشتن یک وب سایت رستوران در شیراز یک زمینه مشترک ایجاد می کند که در آن همه تبلیغات و اخبار شما می توانند فضای یکسانی را به اشتراک بگذارند.

ناگهان با جایی مواجه می‌شوید که عکس‌های اینستاگرام و پست‌های فیسبوک شما با یکدیگر ترکیب می‌شوند. حتی می توانید آنها را در کنار یا پایین صفحه اصلی خود قرار دهید.

وقتی مردم از سایت شما بازدید می کنند، همه تبلیغات بازاریابی شما را در یک مکان واحد مشاهده می کنند.

مزایای داشتن یک وب سایت برای یک رستوران: می توانید سفارشات تحویل و تحویل خود را افزایش دهید

مردم از گوشی های هوشمند خود برای برقراری مکالمه استفاده نمی کنند. آنها ترجیح می‌دهند پیام‌های متنی بفرستند، از برنامه‌ها استفاده کنند یا به کسب‌وکارهای آنلاین دسترسی داشته باشند.

فقط جوانان این روند را دنبال نمی کنند. دارندگان گوشی های هوشمند قدیمی نیز از برقراری تماس تلفنی خوششان نمی آید.

وب سایت شما می تواند به مشتریان اجازه دهد بدون صحبت با هیچ یک از کارمندان شما سفارش دهند. مردم منوی شما را می خوانند، مواردی را که می خواهند انتخاب می کنند و سفارشات خود را ارسال می کنند. شما حتی می توانید آنها را قادر به پرداخت آنلاین کنید.

خرج کردن پول در رستوران خود را تا حد امکان برای مردم آسان کنید. این فقط درآمد شما را افزایش می دهد.

 

 

طراحی بهترین سایت رستوران

 

چگونه ترافیک وب سایت رستوران در شیراز را برای سفارش آنلاین افزایش دهیم

به دنیا نشان دهید که مشتریان دیگر درباره رستوران شما چه فکری می کنند

محققانی که رفتار مصرف کننده را مطالعه می کنند دریافتند که مردم به بررسی های آنلاین اعتماد زیادی دارند.

اکثر مردم (حدود 84?) به همان اندازه که نظرات دوستان واقعی خود را باور دارند، به نظرات آنلاین اعتقاد دارند.

وب‌سایت در شیراز شما مکانی برای نشان دادن نظرات مثبت در اختیار شما قرار می‌دهد که افراد بیشتری را وارد خانه شما می‌کند. شما نمی توانید

آنچه مردم در مورد شما در رسانه های اجتماعی می گویند را کنترل کنید. با این حال، شما می توانید کنترل کنید که چه نظراتی را در وب سایت خود ارسال می کنید!

برخی از مهمترین ویژگی های وب سایت های رستوران آنلاین در شیراز چیست؟

در این مرحله، احتمالاً می بینید که چگونه یک وب سایت می تواند رستوران شما را محبوب تر و سودآورتر کند.

با این حال، فقط انداختن یک وب سایت به صورت آنلاین باعث قطع شدن آن نمی شود. شما هنوز با رقابت زیادی از دیگر رستوران های منطقه خود روبرو هستید.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید از خود بپرسید "یک وب سایت رستوران باید شامل چه مواردی باشد؟"

تا حدودی، این بستگی به نحوه ارائه رستوران خود به جهان دارد.

بیشتر اوقات، بهترین نتایج را از داشتن یک وب سایت ساده که بر روی چند ویژگی کلیدی تمرکز دارد، به دست می آورید.

 

بهترین وب سایت های رستوران در شیراز معمولاً ویژگی های زیر را دارند.

اطلاعات تماس و بازدید را پاک کنید

تماس و بازدید از رستوران خود را برای مردم بسیار بسیار آسان کنید.

ما در بالا به این موضوع اشاره کردیم، اما ارزش تکرار را دارد! مطمئن شوید که سایت شما دارای موارد زیر است:

شماره تلفن

لینک های رسانه های اجتماعی

آدرس ها)

نقشه مکان(های) شما

آدرس ایمیل

چگونه وب سایت رستوران در شیراز خود را بهینه کنیم

صفحه رزرو و سفارش آنلاین

فناوری تلفن های هوشمند نحوه رزرو و سفارش غذا توسط مشتریان را تغییر داده است.

به مشتریان خود یک راه ساده برای انجام همه این کارها ارائه دهید. رزرو فقط باید چند مرحله انجام شود. سفارش غذا برای حمل و نقل یا تحویل باید به همین سادگی باشد.

مطالب مرتبط: قالب‌های وب‌سایت رستوران در شیراز واکنش‌گرای موبایلی که دوست خواهید داشت

غذا، نوشیدنی و منوهای ویژه شما

مشتریان وفادار شما از قبل می دانند که چه غذاها و نوشیدنی هایی را سرو می کنید. با این حال، افرادی که به دنبال تجربیات جدید هستند، می‌خواهند قبل از اینکه فرصتی به شما بدهند درباره رستوران شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

وب سایت شما باید شامل منوهای فعلی برای غذاها و نوشیدنی های شما باشد. اگر موارد ویژه ای دارید، یک منوی جداگانه ایجاد کنید یا آنها را به یکی از منوهای موجود خود اضافه کنید. فقط مطمئن شوید که محصولات ویژه را تبلیغ می کنید. در غیر این صورت، مردم ممکن است از آنها اطلاعی نداشته باشند.

هدف یک وب سایت رستوران در شیراز کمک به مشتریان برای انتخاب شما نسبت به سایر غذاخوری ها است. اگر ویژگی های فوق را در نظر بگیرید، انتخاب شما را برای مهمانان آسان تر می کنید.

 

سایت عالی رستوران

چگونه یک وب سایت رستوران بسازیم که کسب و کار شما را بهبود بخشد

خوب، وب سایت رستوران ها مهم هستند. با این حال، زمانی که شما اولین چیز را در مورد ساخت یک وب سایت نمی دانید، چقدر اهمیت دارد.

این یک تصور اشتباه رایج است که صاحبان و مدیران رستوران‌ها را از توسعه سایت‌هایی که به نفع آن‌ها است باز می‌دارد.

حقیقت این است که شما به هیچ مهارت فنی یا برنامه نویسی نیاز ندارید. اگر بتوانید یک نمایه فیس بوک ایجاد کنید، می توانید یک وب سایت برای رستوران خود بسازید.

مطالب مرتبط: چگونه در کمتر از 30 دقیقه یک وب‌سایت رستوران در شیراز بسازیم بدون اینکه مهارت‌های کدنویسی داشته باشیم که به راحتی قابل پیمایش باشد. شما نیازی به ویدیوهای فانتزی یا منوهای تعاملی ندارید. اگر ویژگی‌های زیادی اضافه کنید، سرعت وب‌سایت شما کاهش می‌یابد و بازدیدکنندگان را ناامید می‌کند که مجبورند برای بارگذاری صفحات طولانی منتظر بمانند.

شما می خواهید قبل از اینکه غذای شما را سفارش دهند، یک تجربه فوق العاده به آنها بدهید.

بسیاری از مردم از اینکه می‌دانند می‌توانند از قالب یک صفحه‌ای وب‌سایت رستوران در شیراز برای ساخت سایت‌های خود استفاده کنند، شگفت‌زده می‌شوند.

هنگامی که یک الگو دارید، فقط تصاویر و متن خود را اضافه می کنید. قالب می تواند شامل موارد زیر باشد:

لینک های رسانه های اجتماعی

اطلاعات تماس شما

یک نقشه تحویل

صفحه "درباره ما".

گالری از تصاویر برای نشان دادن غذاها و نوشیدنی های شما

نظراتی که رستوران شما را مکانی عالی برای گذراندن زمان می کند

قالب‌های GloriaFood ساده‌ترین راه را برای ایجاد یک وب‌سایت شخصی‌شده که با فیس‌بوک و دیگر پلت‌فرم‌های اجتماعی ادغام می‌شود، در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می توانید سفارشات را به صورت آنلاین دریافت کنید، رزرو بپذیرید و به مشتریان بالقوه نشان دهید که چرا باید شما را انتخاب کنند!

شما می دانید که یک وب سایت چقدر برای موفقیت کسب و کار شما مهم است. اکنون که می دانید مزایای داشتن یک وب سایت برای یک رستوران چیست و چرا برای ایجاد آن به مهارت خاصی نیاز ندارید، بیایید رستوران خود را به سطح بالاتری ببریم.