سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک برنامه CRM برای مدیریت انبار در شیراز بسازیم؟

چگونه یک  برنامه CRM برای مدیریت انبار در شیراز بسازیم؟

میزان توجهی که مدیریت انبارداری به آن می شود خیره کننده و در عین حال قابل درک است.

با مدیریت نامناسب موجودی، خطر انباشت بیش از حد موجودی، ناتوانی در پیش‌بینی روندهای تجاری، چالش‌های حین مالیات، و مهم‌تر از همه آسیب‌های محل کار را در پی خواهید داشت.

برای جلوگیری از این خطرات، شرکت های صنعت بازرگانی از نرم افزار مدیریت انبارداری استفاده می کنند. در این پست، مزایا و معایب پیاده‌سازی CRMها را در گردش کار خود شرح می‌دهیم، معماری آن‌ها را ترسیم می‌کنیم و تفاوت‌های بین برنامه مدیریت موجودی و انبار را مورد بحث قرار می‌دهیم.

 

انبارداری سیستمی

 

مزایای استفاده از برنامه مدیریت انبار CRM در شیراز

استفاده از نرم افزار CRM برای مدیریت برنامه انبارداری در شیراز به مدیران کسب و کار این امکان را می دهد که یک سیستم شفاف برای انبارداری، حسابداری و غیره ایجاد کنند. همکاری در کل تیم هم کیفیت خدمات و هم سود شرکت را بهبود می بخشد.

در اینجا مزایای استفاده از CMS مدیریت انبار آورده شده است.

1. کاهش هزینه های انبارداری در شیراز

راه های مختلفی برای بهینه سازی مدیریت انبار و کاهش هزینه های نگهداری وجود دارد. استفاده از تمام فضای موجود بدون ضایعات، توزیع نیروی کار بین وظایف با اولویت بالا و پایین، و شناسایی اقلام منقضی شده همگی منجر به افزایش جریان موجودی منعطف تر می شود.

حتی سیستم هایی مجهز به شبیه سازهای کف وجود دارد که به مدیران کسب و کار اجازه می دهد تا نحوه قرار دادن مبلمان در انبار را مشخص کنند.

 

انبارداری در شیراز

 

2. بهبود خدمات به مشتریان

استفاده از CRMهای مدیریت انبارداری  مجموعه ای واضح از مزایای را برای تامین کنندگان و مشتریان به طور یکسان ارائه می دهد. برای اولین بار، شما قادر خواهید بود زمان انتظار در خلیج ها و اسکله ها را کاهش دهید - این امر زنجیره تامین را سرعت می بخشد.

در پایان مشتری، می‌توانید تحویل سریع محصول را انجام دهید یا به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ درباره در دسترس بودن هر محصول خاص ارسال کنید.

شرکت‌هایی که یک نرم‌افزار مدیریت موجودی برای موجودی انبار توسعه می‌دهند، آگاهی بیشتری از وضعیت کالا دارند و می‌توانند پاسخ‌های دقیق و اساسی بدهند.

3. افزایش دقت و بهره وری

با کمک نرم افزار CRM می توانید اطلاعات عمیقی از وضعیت موجودی و موجودی انبار بدست آورید. داشتن به روز رسانی در زمان واقعی در مورد هر محصول یا انبار به طور کلی به شما کمک می کند تا موارد زیر را انجام دهید:

     کاهش هزینه های عملیاتی ناشی از خطا
     برای بازیابی انبارها به موقع برنامه ریزی کنید
     در مورد خطرات احتمالی اطلاعاتی دریافت کنید (مثلاً تأخیر در حمل و نقل)
     ظرفیت انبار آینده را پیش بینی کنید

استفاده از CRM ها به شدت به افزایش کارایی انبار کمک می کند.

مدیران کسب و کار قادر خواهند بود به جای رویارویی با مسائل مدیریتی در زمان واقعی، تحت فشار بیشتر، رویکردی فعالانه برای حل مسئله داشته باشند.

 

بهترین برنامه انبارداری

 

4. افزایش انعطاف پذیری و مقیاس پذیری

مدیریت یک انبار به صورت دستی به اندازه کافی چالش برانگیز است، و حتی اگر مکان های متعددی وجود داشته باشد، چالش برانگیزتر است. برای این منظور، CRM بسیار مفید است. یک مدیر کسب و کار می تواند یک سیستم داده تلفیقی ایجاد کند که اطلاعات همه مغازه ها و انبارها را ذخیره می کند.

نرم‌افزار مدیریت انبار ابری کیفیت تخصیص کارمندان بین سایت‌های مختلف را بهبود می‌بخشد، کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه انبارها با حداکثر کارایی خود کار می‌کنند، و جریان‌های کاری هر سایت را تحلیل و مقایسه می‌کنند.

با افزایش تعداد فروشگاه ها و انبارها، حجم کاغذبازی ها نیز افزایش می یابد. اکثر CRMها الگوهای اسناد سفارشی را برای سرعت بخشیدن به گزارش، صورتحساب و مالیات ارائه می دهند.

به این ترتیب، یک مدیر کسب و کار می تواند یک استاندارد چند مشتری یکپارچه ایجاد کند که در تمام مکان های موجود معتبر است.

5. افزایش شفافیت

استفاده از CMS ردیابی موجودی و دید انبار را بهبود می بخشد. این شامل ایجاد شفافیت در مورد وضعیت ذخایر و ظرفیت انبار و همچنین دریافت بینش عمیق تر از توانایی تیم است.

نرم افزار مدیریت انبار شفافیت فرآیندهای درون شرکت را بهبود می بخشد. یک مدیر کسب و کار می تواند از CRM برای ردیابی عادات کاری کارکنان و شناسایی تخلفات در اسرع وقت استفاده کند.

6. اطمینان از رعایت

CRM مدیریت انبار به کسب و کارها کمک می کند تا از سیاست های دولتی پیروی کنند. چنین سیستمی به مدیران موجودی این امکان را می دهد که بررسی کنند آیا همه کالاها دارای مدارک تأیید منشأ و تحویل آنها هستند، آیا هر چیزی که در انبار ذخیره می شود دارای بسته بندی مناسب است و غیره.

یک CRM برای کنترل کیفیت کارآمد ضروری است زیرا وضعیت حمل و نقل، بسته‌بندی، کارایی طرح‌بندی، و مطابقت کاغذ با وضعیت واقعی موجودی را ردیابی می‌کند.

در صورت شناسایی هر گونه مشکلی به یک مدیر و همچنین کارکنان آنها به طور خودکار هشدار داده می شود.

 

انبارداری سیستمی در شیراز